7 Mart 2013 Perşembe

Tarih:07/3/2013                    


BERAT YERE DÜŞTÜ

         Berat sınıfta koşarken yere düştü. Arkadaşı Gamze ona yardım etti. Berat’ı yerde gören Eslem de, ona yardım etti. Eslem ile Gamze Berat’ı yerden kaldırdılar. Bu durumdan, üçü de mutlu oldular.
                

1.Kim  düştü?
………………………………………………………..
                     
       
2.Berat’a ilk olarak kim yardım etti?
………………………………………………………..
                                        
                                                                                                                               3. Eslem de, Berat’a yardım  etti  mi?
………………………………………………………..
                                                                                          

4.Sen de arkadaşlarına böyle yardım ediyor musun?
………………………………………………………..
                                                                                            



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder